سمية الخشاب: التريند رزق وبييجى من حب الناس

دنيا هشام 
كشفت الفنانة سمية الخشاب، من خلال برنامج “حبر سري” المذاع عبر قناة القاهرة والناس مع الإعلامية أسما إبراهيم، عن رأيها بمفهوم التريند، بجانب الحديث عن تقليد الجمهور لها، مشيرة إلى أن التقليد يدل على الحب وليس الغيرة.
وقالت سمية الخشاب: “التريند رزق؛ لأنك بتعملي حاجة أو بتقولي جملة بدوت قصد، ومش عارفة أيه اللي هيحصل والناس بتتداول كلامك”.
وأضاف الخشاب: “التريند بييجي من حب الناس؛ لأن ناس بتاييدك وتتابعك ودا رزق طبعًا، وأنا مش بركز لو حد قلدني، بس لما بعرف أن حد بيقلدني بفرح جدا عشان دا حب بزيادة ومش غيرة خالص لما تلاقي البنات بيلبسوا ويتكلموا زيك ويعملوا قصة شعرك دي حاجة تفرح ومتضايقنيش؛ عشان أكيد حبت اللوك بتاعي وطريقتي ويارب كل الناس تقلدني دي حاجة جميلة”.
وتابعت: “فيه كتير بيقلدوني ويلبسوا زيي، بس أنا مش بقلد حد ومبحبش البس حاجة حد لبسها قبل كدا بالظبط نسخة يعني، ممكن تكون مشابهه نفس اللون بس مش نفس الموديل”.
وفي سياق متصل، تصدرت سمية الخشاب تريند مواقع التواصل الاجتماعي عدة مرات، أولهم بعد انفصالحها عن أحمد سعد وتصريحاتها عن فقدانها للطحال، وثاني مرة بسبب فيديو كليب أوعدك مع مطرب المهرجانات الشعبية عمر كمال، وتصرت التريند أيضا بسبب ظهورها مع محمد رمضان في أحدى الحفلات، وتظل سمية الخشاب حديث مواقع التواصل الاجتماعي بسبب تصريحاتها المثيرة للجدل”.

-: شارك هذا المحتوي مع اصدقائك علي

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram